måndag 2 juli 2007

Semester!!!

Jag har nu semester! I fyra veckor! Herregud, vad tusan ska jag göra så länge? Jag har aldrig haft fyra veckor sammanhängande semester tidigare. Men jag ska verkligen försöka njuta av tillvaron och ta det lugnt. Hoppas på att få tillbringa lite tid i stugan och där fiska en del. Har varit i stugan några dagar och gjort lite fint. Åhh, vad jag längtar dit!
Maken jobbar en vecka till så min första vecka kommer att ägnas åt lite välbehövlig städning hemma och planering för alla födelsedagar som äger rum i juli. Pappsen och min äkta hälft fyller år den 3:dje, jag den 5:e, äldste sonen den 11:e och yngste sonen den 22:a juli. Har flera syskonbarn som är födda i juli... Är folk som mest fertila i oktober? Eller är det älgjakten som får kvinnorna i min släkt att bli mer till sig?
Skit samma, nu ska jag ha en välbehövlig semester! Grattis till mig!

Inga kommentarer: